justsomerandomdudejustsomerandomdude

Main News Art Favorites Reviews Stats 10 Fans

All 62 game Reviews


Medieval Shark Medieval Shark

Rated 5 / 5 stars

Very fun game to play
Simple concept with brutality
too bad that it can get very CPU intensive sometimes
I have 8Gig RAM and a quadcore and still
but yeah that might just be flash

anyway very fun game



Deep Sleep Deep Sleep

Rated 5 / 5 stars

Thank you , I am now afraid to go to sleep :(



Angry Bees Angry Bees

Rated 5 / 5 stars

Just a great game, could use more levels and money should be harder to earn



Endless Memory Endless Memory

Rated 0 / 5 stars

Go button does not work


People find this review helpful!
Frederik77 responds:

Fixed now, thanks for reporting in.


This is A Leap of Faith This is A Leap of Faith

Rated 3 / 5 stars

It's an okay game but it wouldn't hurt if it had more levels
The sound when you die kinda gets anoying after a while


VinceB responds:

Hey, thanks for the feedback! I didn't think more levels would be more interesting, but thanks for thinking this idea is worth more consideration.

Yeah I thought dying should feel kinda annoying. :3


Spot the Difference Fores Spot the Difference Fores

Rated 3.5 / 5 stars

It's an alright spot the differences not too hard
To bad it's over so soon, The thing that bothered me tho was that you have to be very precise in clicking


onyx009 responds:

Sorry that something bothered you. But if i keep big click area, There could be an accidental scoring click. BTW I will take care of this thing in next updates.


Planet Bomber Planet Bomber

Rated 0 / 5 stars

The game doesn't start
It loads and then when you press play it just sticks on the page where the man says "commander our time has come..."
tried to restart several times and it just sticks on that page


People find this review helpful!

Bullet Heaven Bullet Heaven

Rated 4.5 / 5 stars

awesome

love it , and you need to pay my eye docter cuz focussing on dodging bullets is hard on your eyes
@KarpOfMagik
thats the point that you can navigate through the bullets how else would it be able to beat , go to youtube search for hardest boss battle or Mushihimesama thats where this game is based off i think


People find this review helpful!

GunBall Arena GunBall Arena

Rated 4.5 / 5 stars

i liked it

cool game just beat it and wanted to unlock all armor and speed and stuff , i had 4 armegeddon guns and swords and for some reason theres a glitch now where i cant get money
ive defeated a boss like 4 times after completing the game and cant get any money anymore it says NAN where the money should be



Bio Assault Bio Assault

Rated 4 / 5 stars

cool

but a bit to easy once you get shield and 4 barrel shot but still a cool game and like the other people said , vice marshal is glitched

also for a boss battle i thought the bosses just died to easy
if you can still adjust it try letting them have a beam that you also have to dodge otherwise you just dodge their bullets and just spray away


People find this review helpful!